Sinterklaascadeaus!

De Goedheiligman is inmiddels allang weer terug in Spanje, toch wil ik jullie graag nog even mijn sinterklaascadeaus laten zien. Wij trekken meestal lootjes met het gezin en mama-sinterklaas koopt er dan nog wat extra dingen bij.
- Wacom Bamboo tekentablet
- Glamour
- Zeepbakje om m'n Lush zeepjes op te bewaren
- Chocoladeletter en Fudge (Mmmmm!)
- Essence bruine gel eyeliner
- Vilt, omdat ik de creaties van Marjolein awesome vind
- Een über-coole nagellakdroger, die blaast koude lucht als je je vingers erin doet!
- Gedicht <3

Weer schandalig verwend dus. Dankjeblieft lieve Sinterklaas!

Mijn excuses trouwens voor het gebrek aan updates de laatste tijd. Ik volg nu het keuzevak 'Sociale Cognitie en Emotie' en dat is behoorlijk pittig! De stof is erg lastig en we hebben ook nog eens veel opdrachten (samenwerken, presentatie, papers etc.). Nu heb ik deze week op donderdag en vrijdag tentamens en dan lekker vakantie! Ik kan echt niet wachten! Maar dan weten jullie in ieder geval ook dat ik vandaar op het moment wat minder schrijf.
Maar, I'll be back! ;)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails